Svettigt värre

Har precis kommit hem och tagit mej en dusch. Ska bli riktigt skönt att krypa ner under täcket och se P.S I Love You. Har redan sett filmen och tycker inte att den e så superbra direkt, ren dygna jämfört med boken. Men skit samma, kan se den iaf. älsk har inte sett den så =) Sprang hela varvet idag, 3 km och det utan någon stöörre vånda. Fick självklart ont som FAON i fötterna men efter ett tag gick det över så det var bara att genomlida det i 5 minuter. Jag och älsk skulle vara tappra och ta ett mysigt dopp i alder såhär på kvällskvisten, lite romantiskt sådär att vara och bada på badstranden då det inte är någon annan där och stör ;) Men FY FAON! De var ju iskallt. Vi doppade tårna och gick och satte oss i bilen direkt, kanske inte fullt lika romantiskt ;) Haha

Har kollat lite på en hundorganistaion idag som även tar hand om hästar. Man kan åka dit en vecka och hjälpa till med en häst om man vill det och jag e gode sugen. Men det e i Rumänien och jag vette tusan... Men kul hade det varit. Vi får la se, kanske jag åker dit. Men jag kommer nog att bli Distansmatte åt en jycke. Ska bara kolla så att det är en bra organisation och så att det inte är som Julie Rescue- en fet kärring som gillar att tjäna pengar på försvarslösa hundar.

http://daisyhopeaktuellt.dinstudio.se/
För er som e intresserade så gå in på länken ovan och så kan ni kanske oxå bli Distansmatte åt en hund för bara 80:- i månaden. Det kan det ju vara värt. Ska bara kolla upp organisationen lite, men gå in och läs.

NU: P.S I Love You
SEN: Sova ZzzZz


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-13 @ 22:49:50
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Ingela

Alder är alltid kallt tycker jag! Hehe, badar inte ofta kan jag säga. Hoppas ni får en bra dag :-)

2009-07-14 @ 10:28:00
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0