Svettig

Sådär ja, nu blev man lite svettig minsann, skönt det=)

Har pratat med veterinären nu, inte Pia utan fick prata med en annan då hon inte hade tid. Vi ska blötlägga maten till Jack nu ett tag och sen ska jag höra av mig i morgon om det inte blir bättre. Han ska bara få lite lite mat. Men jag har gett honom en dl uppblött nu och han fiser redan. Fan oxå.
Ajja vi får la se. Ska ringa i morgon så jag får prata med Pia. Om han inte blir bättre.

Ska ta mej en dusch och sen åka på jobbet, men jag måste ha med mej nå mat! Och jag har ingen aning om vad fan jag ska ta med mej på jobbet. Det finns inte mkt här hemma som e jätte nyttigt, vi har ju hyfsat nyttig mat men... kanske hinner jag slänga in en lax i ugnen och så kan jag käka lite sallad till? Det e nyttigt och gott=)
Träningskläderna slänger jag med i en påse till jobbet så jag och älsk kan springa ikväll oxå. Får påminna älsk om att ta med mina skor oxå=) OCH VATTEN!

*****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0