Sjukeli sjuk

Happ då har man blivit sjuk då. Mår illa och kass mage och dessutom så har jag ont i skallen.
Attans bananer så jävla tråkigt. Men en rolig sak finns; att nätshoppa. Sitter och kollar efter lite fina saker och hittade bland annat den här sidan: http://www.sonatihome.com/
Dom har en hel del fina saker- hittade ett superfint tårtfat med tårtspade!



Det finns även tillhörande kaffekoppar! 169:- för 2 st koppar med fat.
Finns även en duk på sidan som heter Angelina, som är gudomligt fin!
Fan jag skulle vilja ha det här lilla kittet! Hum hum, men jag tror inte Johan vill köpa en duk för
520:-? Haha nej det tror jag verkligen inte haha.

Det vi där emot kommer att köpa så fort pengarna kommer den här månaden är: en sängram och sängbord och lite färg så vi kan måla om sovrummet. Vi insåg att det kan bli sjukt fint att måla stenväggarna så vi kör på det. Dessutom är det billigare än dom tapeter som vi hittat.

Ska ut på jakt efter en fin säng nu... men var hittar jag den? IKEA´s Hemnes e fin, så kanske det blir den?



Kommentarer
Postat av: Ingela

Trist att du är sjuk, hoppas du kryar på dig!! Kram

2009-07-17 @ 23:38:05
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0