Pappa han kan han=)

Nu är det nästan helt klart. Pappa och älsk har tapetserat så fint i sovrummet! Tack snälla mamma o pappa för all hjälp! Ska piffa lite i sovrummet och sen bära in byrån=) Så e det klart. Sängen och sängborden e på plats och det e riktigt jävla fint här inne! Ska hänga upp gardinerna oxå. Jag har nog aldrig haft ett så fint sovrum förrut. Mamma o pappa tyckte även dom att det blev himla fint!
Nu mår jag toppen! Men jag e trött. Höll på från 10:00-17:00 och dona och städa och grejja. Men jag har ju hela jävla lägenheten kvar att städa i morgon typ. *pust* Men fint blit det. Så det blir nog att ta sej den där efterlängtade ciggen och det efterlängtade vinglaset då det är klart. Och bara njuta av det fina vädret och våran fina lägenhet.

Vill även önska Titti och Henrik, samt Adam och Marie ett stort GRATTIS. Önskar er all lycka.

Ska vila mej en stund nu och sen börja piffa till här hemma igen. Fy fan, jag orkar inge mer nu haha. Men jag MÅSTE! Och jag VILL! Måste bara lägga in en bild på en supersöt tékopp från Indiska. VILL HA! Är den inte söt ?
(bilder på ny hårfärg och sovrum kommer senare ikväll eller i morgon)


Kommentarer
Postat av: Miiii

Vad söt du är! tack gumman :) KRAM!

2009-07-30 @ 22:47:14
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0