Onsdag

Lite stolt är jag faktiskt...Fastän jag inte tycker om mitt jobb så väldans mycket så går det faktiskt alldeles utmärkt på jobbet just nu. Jag ligger på provision än så länge så jag får hoppas att det går vägen, men det e ju några arbetsdagar kvar så allt kan hända. Men jag är nöjd för det går bra!

Sen händer det en massa fin fina grejjor just nu! Spänningen är HÖG kan jag säga. Men jag kan inte säga något än. Det får bli en överraskning om det går vägen det här. Fan jag hoppas det! Så jävla sjukt underbart livet skulle bli!
Hoppas att ni håller tummarna för mej iaf. ;) eller ska jag sääga för oss??

Älsklingen överraskade mig i morse med ett spel! Han har köpt Sims 3 till mig! Han e så sööt min älskling:)
LOVE!

Igåår var jag ute och sprang 3 km! Härligt var det, men tungt som fan. Så ikväll bär det av med löparskorna i spåret igen. Efter jobbet som vanligt. Det känns skönt att komma igång och jag ber till gudarna (om dom nu finns) att jag ska få hålla mig frisk så jag kan fortsätta springa. Jag blir ju alltid sjuk då jag väl kommit igång..

Nu ska jag äta lite frukost och sen gå en promenad med Jack. Ingen lång sådan eftersom att Jack inte är så himla pigg i magen. Ska ringa Pia på djursjukhuset idag och prata med henne igen. Ska även boka tid för lillkillen så han får kollas.
Men Jack är pigg och alert så det känns iaf skönt. Tidigare då han varit sjuk så har han bara sovit och varit dålig. Men nu e han pigg och glad.


NU: frukost
SEN: Promenad och jobb

Kommentarer
Postat av: LENA

haha okej då förstår jag, du får väl leta efter ett roligare jobb då ;) kram <3

2009-07-08 @ 13:09:15
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0