Måndag

Klev upp vid 10 och vid elva var jag på Step In! Körde igenom hela kroppen idag och det var så jävla skönt att få träna. Tror jag kanske drar dit i morgon igen och kör lite=) Jag älskar att träna. Man mår så bra och det känns så skönt bara.

När jag kom hem så började vi spackla och slipa väggarna, älsk håller på med det sista nu, undertiden som jag lagar mat. Sill och potatis med ägg och dillröra. Självklart lite Polarknäcke till oxå. Fan så gott det är! Så nu ska jag bara låta äggen koka klart så ska jag springa ner och köpa lite dill=) Till middag blir det köttgryta med ris och sallad.

Efter den sena lunchen så blir det att åka en sväng på Djurmagasinet=) Jack ska få lite nytt han oxå tänkte jag. I morgon ska vi åka till veterinären. Jack har öroninflamation. Stackarn. Men det e lätt fixat=) Han e som vanligt pigg å glad iaf. Och igår var han helt tokig då han busade med Ella. Det funkade hur bra som helst och dom pussade massa på varandra.

Nä nu ska jag klä mej och gå ner på Handlarn och se om dom har nån dill, misstänker att dom inte har det, men man kan ju prova iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0