Måndag

Ikväll har jag jobbat och sen drog jag med mej Titti ut i spåret=) Hade glömt mina träningskläder så snälla pappa kom in till stan med dom åt mej. Han e så söt.

Titti var kanonduktig och sprang nästan hela varvet, det var första gången för henne, så jag grymt imponerad, det ska du veta gumman:)
Själv sprang jag hela men har ju varit ute en del nu och jag e bara nöjd över att jag sprang hela utan att ha nån som drog i mej. Så vi var duktiga jag å titti.

Har gjort ett träningsschema till oss och även att vi skriver ner hur mycket vi äter, räknar kcal. Det är riktigt bra att göra så eftersom att man blir medveten över hur mycket man stoppar i sig och vad man äter under veckorna..
Idag har jag ätiit 1500 kcal. Och det duger gott och väl. Jag ska ner till 65 kg så jag har ca 10 kg att gå ner, så nu vet ni hur mycket jag väger haha. Men det finns en morot! Bror har lagt ett stort ansvar på mej nu dåå jag ska ner i vikt. Kan inte berätta vad det är men;) det gör mig så sjukt jävla taggad!

Jag e svinglad över att jag verkligen har börjat mitt nya liv, jag äter som jag ska, jag tackar både nej och ja till fika och fikar jag såå göör jag det med måtta=)

Nu ska jag och älsk se klart "Dansa Med Vargar ", vilket är en bra film måste jag säga...och sen ska jag sova. I morgon ringer jag läkaren så måste upp klockan 8:00. Hoppas alla haft en bra dag! Sov så gott mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0