Jag e grym!

3e dagen i rad! Och jag har sprungit hela streckan som vanligt. Minskat tiden med 1 min och 45 sekunder. JÄÄÄÄVLIT BRA! Sprang tills jag höll på spy. Haha- men det var det värt! Nu e jag helt utpumpad.

I morgon kanske det blir en vinkväll hos Anna och Staffan. Ska bli trevligt. Dom har ju köpt en alldeles gudomligt söt liten flatt! Hon har ett humör som e perfekt om jag får säga det själv, en riktig dam och det gillar jag skarpt. Tror dom har hittat en perfekt vavva. Och hon e sjukt sööt oxå. Hon lyckades bta mej i fläsket idag och ont gjorde det HAHA.
Hon måste ju bara få träffa jack snart ;)

Ikväll blir det faktiskt en kopp te och en bulle. Jag orkar inte äta nå annat och jag vill få upp sockret då jag ligger här och mår lite illa.

Jag och älsk har varit tillsammans i 6 månader idag. Jag fick en underbart fin blomma utav älsk och vi har varit och hämtat hem sushi och fikat från Opalen. Inte alls nyttigt med en massa fika såhär, men lite måste man välla få fira;)
Jag är otroligt lycklig och jag älskar min älsk mest av allt! Han är helt underbar.

FRUKOST: En skiva grovt bröd med ost och gurka på. Jucie
LUNCH: Sushi/maki och en biskvi
MIDDAG: Hemmagjord pizza, en liten bit
KVÄLLSFIKA: Te och en bulla

Ingen diet direkt men jag försöker ändra mitt liv, sakta men säkert.

Hade velat fixa håret, har hårfärg hemma som jag vill använda. Gööra det lite mörkare. Kanske tar det i morgon då jag vaknar. Tror att jag sak försöka ta mig upp i tid och gå en lång prommis med Jack i morgon eller kanske tränar lite DW med honom. Han har som energi den här lilla pojken. Sandtaget var dock länge sen så man kanske åker dit? Är det fint väder kanske han vill bada? Jag får fråga honom om det i morgon ;)

En gammal bild på mej och Johan






Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis på halvårsdagen :-) Kram

2009-07-16 @ 09:23:44
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0