10 dagar kvar

Japp! Nu är det bara 10 arbetsdagar kvar. Mår inte direkt bra men jag får härda ut nu dom häär sista dagarna. Sen blir det ju mest troligt no more Sillen! Såå underbart :)

Har knappt sovit i natt och är jätte seg idag. Fy tusan så drygt det är! Måste ringa läkaren i morgon iaf. så jag får boka en tid. Jag orkar inte ha det såhär mer.

Harry Potter var superbra! Jag är klart nöjd med filmen. 4 L av 5 möjliga;) Kanske hade kunnat vara lite längre faktiskt. Men den var bra iaf. SE DEN!

Jag och titti har rivit tapeterna här hemma i sovrummet haha. Så nu ska det bara tas bort det sista och sen ska det spacklas. Tänkte ta bort det sista i morgon faktiskt. Så det e klart till på fredag. För på fredag kan vi täcka hela golvet med papper och ta ut allt ur sovrummet för att sedan börja spackla och måla. Taket ska målas om oxå. Och även en del av hallen, mest troligt. Ajja=) Sen bär det av på IKEA oxå! Men det tar vi då vi målat klart sovrummet! Måste ta med ett släp oxå så vi kan lasta på allt vi ska ha;)

Jag är utan pengar nu oxå, utan pengar och utan SNUS!!! Jag vet inte hur jag ska klara detta. Men jag måste nog ta den sista slanten och köpa snus. FAN! Jag som tänkte göra jordgubbs- och rabarberkräm... Ajja det får la bli rabarberkräm helt och hållet.

Nu ska jag ta och kika lite film innan jag tar mej något att äta.

Dagens meny:

FRUKOST: 2 hårdbrödmackor med gravad lax. Drack mjölk.
LUNCH: Vet inte riktigt än.... Sugen på pasta.
MIDDAG: Kött och potatissallad och salsa. SVINGOTT!
KVÄLL: Smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0