Äntligen

Nu har jag lämnat nyckeln till den gamla läggan... Mitt gamla liv.
Även fast jag varit arg och tycker att det känns skönt, så känns det ändå vemodigt på något sätt.
Jag och min ex-sambo är just nu inte det minsta vänner, men JAG har iaf varit med om massor av saker i den lägenheten. Jag har tagit emot samtal som fått mej att gråta och jag har festat hela natten med mina vänner.
Mycket hinner hända på 4,5 år. Man hinner även växa isär.

Min nya lägga, det är mitt nya liv.  Här vill jag uppleva en massa saker, skapa nya minnen och upplevelser.
Jag ska inreda den till mitt egna lilla mysiga krypin. Det kommer ta tid, men mysigt ska det bli.
Livet känns bra just nu, dock har jag ångest och måste börja jobba SNARAST. Jag vet inte riktigt hur det ska gå ihop med mina studier, men jag tror nog att det ska gå, på nåt sätt. Det löser sig alltid=)

Nu e det dags att sova, ÄNTLIGEN. Och jag har tagit en skön dusch.

ETT STORT TACK TILL OLGA, ERICA & MINA FÖRÄLDRAR som har hjälpt mig genom två hemska dagar. Ni är GULD! Vad fan hade jag gjort utan så underbara vänner? Och tack Cassie för att du erbjöd dig att hjälpa till :)

NATTI NATTI!

Kommentarer
Postat av: My

Det kommer bli toppen för det är bara ditt =)

2009-01-25 @ 13:17:35
URL: http://puckoventilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0