Söndag-nattetid

Har som vanligt svårt att somna. Måste vända tillbaka på dygnet om jag ska palla med. Men dete ju så svårt!

Titti har varit här, min gullunge. Vi har surrat, käkat ost och kex och druckit lite likör. Hann inte åka och köpa nå vin:( men det var gott med lite likör såhär en lördag. Sen är det ju alltid mysigt då Titti är här och surrar en massa skit. Det känns så enkelt och bra i hennes sällskap. Man kan sitta där osminkad och surra om allt och inget... Det är väl så det ska vara med sina vänner. En enkelhet och en bra känsla. Man känner sig som trygg.

Nästa lördag blir det fest på hög nivå HEHE. Medlemsfest med AWPgänget och jag tror att det kommer att bli skoj som fan. Jag räknar med SPÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! Men på ett positivt sätt. Vi ska käka ute och sen blir det en liten förferre hos E i våran grupp. Bra det, då har man nära till Bränna. Jag ser fram emot det jätte mycket. Vi är ju ett hett gäng med stil haha:P

Jag känner mig på riktigt bra humör idag. Hoppas det håller i sig till i morgon då jag har fullt upp med WPträning och plugg. E så förbannat less på skolan så jag behöver all energi jag kan få. Jag tror att det är en viss person som får mej att tycka mindre bra om skolan. Men jag skiter i henne. Jag ska väl inte behöva va med henne hela livet liksom.

För övrigt är livet som en dans på rosor... om man nu bortser från fläsket jag tyvärr bär på. Lägenheten är såld och vi fick det vi ville ha, typ. Så vi e nöjda med det. Nu e det bara att längta och spara pengar till alla saker man ska ha till huset. Jag längtar efter att få jobba, tyvärr på ett skitställe, men det ger mej cash. Och vem tycker inte om att tjäna pengar? Jag vill tjäna mina egna pengar! Och jag tycker det är viktigt. Självklart e det säkert chill som fan att vara hemmafru, då skulle jag kunna ha fem hundar att pyssla på med hela dagarna. Men det skulle inte vara kul att leva på någon annans pengar. Fast jag vill helst ha ett annat jobb. Jag trivs inte alls med den press jobbet medför och sen tiderna e ju riktigt kassa. Att jobba kvällar. Man missar en massa bra på TV och sen får man en knasig dygnsrytm. Det vi vill köpa till det nya huset är ett matbord och stolar och en ny soffa. Sen så vill vi ju göra om badrummet. Inget jätte projekt så men lite nytt där. Mamma o pappa sa att vi kan skjuta fram julen lite så kan vi åka med dom och handla på IKEA då vi ska flytta in i nya huset. Så kan dom hjälpa oss och köpa nåt som vi behöver. Det tycker jag var en riktigt bra idé. Så i jul så får jag INGA julklappar. Nope. Inte en enda. Kanske av älskling, men det får vi se. Han ska få en liten av mej eftersom att jag tycker att vi ska spara. Så jag får nog en liten av honom med.. Inget jag känner att jag behöver, bara jag får vara med honom så mår jag toppen!

Sen måste jag bara tillägga att jag tycker att Calle i Idol är en skön kille. Folk lägger upp bilder på stackarn då han drar sig i snorren och röker en feting. So what? Han får leva sitt liv hur han vill, bara han fortsätter att vara en skön lirare med en skön stämma! Go Calle!!


Nu ska jag ta och göra nå annat tills jag blir trött! Sov gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0