onsdag-snart torsdag

I morgon e de sista dagen i skolan innan man har jullov. Det känns himla skönt måste jag säga. Jag behöver lov, få plugga klart det sista och sådär.
Skulle ha tränat tidigare idag men jag orkade inte, plus att jag hade inbokat besök hos mormor och tvätt och städ. Så det blev en snabbträning vid 18 då titti och karro skulle dit. Iofs var jag inte värst social utan jag körde mitt eget race. Var inte så pepp på att träna direkt. Svettig blev jag iaf och körde intensivt i 45 min. Typ.

Det känns inget vidare bra alls just nu. Det känns bara jobbigt och ledsamt.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att få lite jullov!

2009-12-10 @ 09:27:19
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0