Måndag- 3 dagar kvar

Det här är helt sinnesrubbat! Jag hade svårt att sova igår och somnade som vanligt på morgonkvisten, klockan 5 blev det denna gång. Sen vaknar jag av att älsklingen kommer hem och tänder lampan i sovrummet. Självklart trodde jag då att han fått sluta tidigare men han undrade hur jag kunde sova så länge?! "vad då länge"? JO för klockan var 16:55! Såå jag har bara varit vaken i mindre än tvåå timmar. Fy fan! Nu e det verkligen plugga som gäller kan jag säga! Tur att jag var ut med Jack där mitt i natten/på morgonen innan jag somnade. Fy fan.
Funderar på om jag ska satsa på att vara vaken ett dygn? Eller om jag ska prova sova tidigt ikväll? Vi fåår se vad som funkar helt enkelt.

Nu är det tre dagar kvar till julafton och i morgon åker jag och köper de sista julklapparna! Men vad älsklingen ska få vet jag inte. Jag börjar få lätt panik! Jaja nåt hittar jag väl åt stackarn... Sen blir det att göra julgodis i vanlig ordning som vi kan ta med oss på julafton och bjuda släkt och vänner:)

Nu är det plugga som gäller! Ska göra klart bilduppgiften idag så har jag bara en uppgift kvar sen att avverka SNARAST! Och den är redan påbörjad så det ska väl gå det här, hoppas jag.

Hoppas alla har det bra såhär kring jul=)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Stackare, jag vet hur det är med dålig sömn :-( jag somnar ofta sent och sover som bäst på morgontimmarna. Kram

2009-12-21 @ 19:03:06
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0