Fredag-försöka duger...

Idag har jag försökt plugga men jag kommer ingen stans. Det är så himla frustrerande så jag blir tokig!
Sen skulle vi träna idag men det var typ ingen som hade lust så då ställde vi in, hade jag vetat det tidigare så hade jag kunnat följa med Johan och säga hej till hans bror och brorson. Skit tråkigt att missa det! Sen så tänkte jag följa med till Johans syster för att fika men kom på att jag skulle träna med Titti. Johan åker iväg. Titti skriver på msn att hon inte hinner träna. Happ. Haha snacka om otur! Jag har sett fram emot att träffa Johans familj länge. Men jag har inte haft tid, mamma o pappa ringer och frågar om jag lever, och det är inte likt mig. Måste bara bli klar med skolan!

Nu då? Plugga? Träna på gymmet? Ringa Johan och be han hämta mej?

Jag tycker inte om då mina planer inte funkar, jag blir som less... Har inte ätit idag, jag bör äta nåt.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Trist när planerna går i stöpet. Hoppas ni får en skön fredagkväll. Kram

2009-12-18 @ 18:50:45
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0