Fredag-förbannad

Idag vaknade vi jätte sent och gav oss ut med Jack i skogen. Det var halt som fan så det blev inte så långt som vi tänkt men men. Det var mysit ändå. Jack e då nöjd och belåten=)

Sen var det bara att dra på sig träningskläderna och bege sig mot Step In för lite afro power dance=) Ny koreografi och den var grym! Nu känns det verkligen mer som en dans. Riktigt roligt. Men jag fick svinont i fotlederna så jag fick vila mej ett tag. Jäkla skit fötter. Har haft det problemet länge, då jag red så fick jag jätte ont. Jag har varit och kollat upp det och jag har haft inlägg i mina skor länge förrut. Men det verkar ju inte hjälpa, om man nu inte ska ha inlägg hela livet typ? Ajja skit samma. Undertiden jag var på gymmet så städade älskling lägenheten. SÅ JÄVLA UNDERBART! Det var så himla skönt att komma hem till ett städat hem. Sen åkte vi på systemet och handlade två flarror vin. Och sen på Kvantum och handlade middag. Det blev lax med citronsås, med potatis och sparris. Förjävla gott måste jag säga. Jag e en grym kock ibland;)

Fick ett samtal nyss och måste säga att jag blir rent sagt förbannad över hur vuxna människor kan beté sig mot andra människor. Hur fan e man uppfostrad?! Att kränka andra människor på ett sådant utstuderat sätt inför andra är rent ut sagt förjävligt. Och dessutom mot en person som gör saker i välmening! åh jag blir så jävla arg!
Tycker man inte om nån så behöver man inte prata och bry sej om varandra, man behöver för fan inte såra någon med vilja på en personalfest! Jag kommer att ta upp det här med min chef. Japp! Det kommer jag att göra, för jag tänker inte jobba på ett företag där sånt här förekommer. Jag vet precis hur den här personen känner sig och jag vill aldrig att någon ska behöva ha det som jag själv haft det på mitt arbete. Det är ju som ett jävla dagis!

Nu ska jag dricka lite vin med älskling och se Idol. I morgon blir det Luleå och lite shopping *tihi*



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad har hänt nu??

2009-12-12 @ 08:49:42
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0