Svina trött

Har precis tagit mej två nektariner och dricker citronvatten. Promenaden blev längre ön vad jag trodde så vi har nästan varit ute i 1 tim & 45 min. Jag e just nu skit trött rent ut sagt. Ska ta och slänga mej framför TVn och se en film faktiskt. Sen blir det nog att ta sig några koppar te oxå. Är lite frusen efter promenaden.

Jack fick ta sig ett sista dopp ikväll dessutom, i alder. Och han hoppade från bryggan=) Han e verkligen inte rädd av sig måste jag säga. I morgon blir det en kortare prom för jag tror att jack kommer att vara hyfsat trött i morgon. Hela veckan har han fått gå en massa, minst en långtur per dag har vi varit ute och vi har kört lydnad och idag har han simmat oxå. Men det passar mej bra att ha en trött hund i morgon, för jag kommer att bli helt slut av WPträningar och Step In.

Nä nu ska jag dricka en jävla massa citronvatten- det är så sjukt gott! Har man citronvatten så behövs inge läskeblask. Tror jag ska göra gurkavatten oxå...

Jag e kass på att lägga upp bilder, men jag ska bli bättre. Har knappt med mig min mobil numera då jag ska iväg nån stans, skumt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med långpromenad och trött hund :-) Ha en mysig kväll. Kram

2009-08-29 @ 20:51:04
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0