Svårt att sova

Vi ska snart se film nummer två, tror inte jag e ensam om att ha svårt att sova inför resan. Men det som jag tycker är jobbigt är nog att lämna jycken. Men det e ju bara för er vecka egentligen, fast ändå.
Ajja... det e ju inte direkt så att jag vill ställa in resan, men saknaden kommer att vara STOR.

Vi har nyss sett How To Loose A Guy In 10 Days, sevärd film tycker jag. Så där lagomt mysig och kärleksfull, jävlit rolig oxå på sina ställen. Nu ska vi se Wallander-kuriren iaf.

Måste faktiskt tipsa om en riktigt bra film: The Last House On The Left. SEVÄRD as hell. Det är en av mina nya favoriter. Äntligen en skräckis med smarta människor! Ingen tuttfia som springer omkring och blir mördad i ett nafs, här är det brudar som tänker efter. Så den är läskigt, smart och riktigt bra. Se den!

Nä slut med nattugglandet, ska se en film nu och försöka slappna av lite så jag kan sova, jag ska ju för fan till Turkiet och bli brun!  Ska dessutom upp klockan 08:30... Tror jag skippar det och ställer klockan på 09:15 HAHA.

Hoppas alla får sova gott

I Always Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0