Sista inlägget

Hade BIAmätning idag och jag hade tappat tre kilo! WOHO! Here we go! Men jag hade tappat i muskler oxå, inte enbart fett. För att jag har ätit för lite, bland annat för lite kolhydrater. Men det blir att ändra på det då man kommer hem och sätta fart på träningen rejält.

Just nu mår jag illa som FAN! Måste ta och käka nå innan vi åker. Men jag har sån jävla resfeber så jag tror mest bestämt att jag köper mej ett paket cigaretter innan vi åker. Hujja. Nä nu ska man ta sig en dusch och sen blir det att äta någerst. Men jag ska inte sminka mej, vi kommer att fäärdas nattetid och då vill jag inte ha nåt kliande smink.

Vädret här hemma ser ut att bli bättre så jag hoppas verkligen att det håller i sej för er som är kvar här.

BTW. Jycken släppte nyss sina analsäckar på mej, UUUUUH! Äcklit! DUSCHA!

Turkiet here we come

Kommentarer
Postat av: Rickard

ha ha inte undra du mår pest när hunden dumpar:)

trevligt resa!!

2009-08-19 @ 18:03:10
Postat av: Miiii

hoppas ni har en underbart härlig resa nu gumman :) fan så skönt. jooo får hoppas vädret här är bra också!! men de är ju ändå så kallt i luften. nåja sköt om er nu och NJUT :) KRAM

2009-08-19 @ 21:50:49
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Barbie

Kom heeeeejm! Jag har en massa o berätta!!!! =O

2009-08-26 @ 01:04:21
URL: http://witasp.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0