Se ut som en kassler eller äta kassler?

Har kommit hem från Helen och Ida nu, det var jätte trevligt att få träffa dem igen. Även Janet var där och satt och surra med oss. =) Vi käkade sushi till lunch så där fuskade jag! FAN! Men i morgon så kör jag som vanligt. Middagen idag blir kassler med potatismos. Så det ska bli gott, äter fan sällan kassler...

Har plockat och städat lite här hemma och tänkte fortsätta efter middagen. Men älskling och jycken ska gå på en långpromenad, jag e som sugen på att haka på dem så jag tror jag gör det. Får hinna städa efter det om jag inte är trött. Det är en del kvar: dammsuga, skura. dammtorka och vika in tvätt. Fan, behövs verkligen göras, men om jag viker tvätt idag så tar jag resten på måndag, jag kör nog på det. För i morgon har jag fan en heldag! Ut med jycken på en långtur på morgonen, träna WP med Troja, träna WPgruppen, hem och laga mat och sen träna på Step In.. Vosch! I morgon kommer jag att sova som en prinsessa.

Nu ska jag laga mat och mysa med älsk lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0