Rutan och hunderi

Idag har man inte gjort så många knop, mest en massa hunderi. Åkte ut med Jack i skogen och tränade lite lydnad för en gångs skull och vi tyckte båda att det var kul så i morgon ska vi börja med rutan. Jack kommer jag aldrig tävla med eller nåt sånt, men vi lär in lite lydnadsmoment för kul skull tänkte jag=) Alltid kul att ha nå att dona på med. Och nu har jag ju semester så jag har ju en massa tid över.
Efter att vi varit ute i skogen så åkte vi hem och åt frukost/lunch, rostat bröd med romröra och räkor hehe. Svin gott, men mindre nyttigt. Fast jag äter vad jag vill nu och har trots det tappat i vikt och sen så börjar jag ju ändå på PreNet nu på torsdag. 9:30 ska jag vara på Step In för mätning och sånt. Men det ska bli kul att börja. Jag känner mej taggad.
Efter frukost/lunch så sov jag och älsk en stund och sen åkte vi ut med Jack som fick bada. Så nu e han helt slut i hela kroppen. Sover som en liten gris. 

Jag och älskling har sett Harry Potter, den första filmen och nu ska vi se den andra. Jag gillar Harry Potter för jag tycker att filmerna är så mysiga. Och det e ännu mysigare nu då det börjar bli lite mörkare ute iaf. Vi käkade lite glass och stekta bananer nu oxå, mumsigt värre. 

Ska börja kolla efter bakgrunder till min nya bloggdesign som Titti ska hjälpa mej med. Titti: kanske jag kan komma förbi i morgon så kan vi fixa lite? Om du har tid?

Nu ska jag kika efter bakgrunder och sen se Harry Potter. Ska se om jag hittar nå koner i morgon.Så vi kan träna rutan.

Marie: Jag kanske får låna lite pengar snart så jag kan betala igen dej för heljen. Jag hör av mej=)


Hoppas att alla haft en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en mkt intressant blogg, men det stavas HELGEN!!!!!!! Inte heljen!

2009-08-04 @ 09:03:02
Postat av: Miiii

det e lugnt :) ingen brådska! kram

2009-08-04 @ 13:02:19
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0