Okej

Jag mår skit! Fan oxå, jag mår så jävla illa och e tjock i näsan. FAON! Bara 3-4 dagar kvar tills vi åker ju. Måste bli frisk, måste måste måste! Nä fan, nu blir det att lägga sig i soffan och sova bort skiten, det brukar ju funka att sova? Om det e  nån som har nå jävulst bra tips så får ni gärna komma med sådana.
Hoppas fan att det inte beror på PreNet. För det funkar ju så jävla bra. Min rumpa blir bara snyggare och snyggare ju! ;) Haha det där var ironi... Men iaf. va fan ska man göra?
Kanske ska börja packa väskan idag? Självklart ska jag inte packa ner nå kläder, men jag kan packa ner lite solskydd och bikinis och sånna saker... Jag vet inte, jag tänker konstigt, man gör det, då man är SJUK!
Jag hatar att vara sjuk, har varit det så jävla mycket på sista tiden, jag måste ju ha ett kasst imunförsvar?
En sak som e bra iaf, det är att jag inte haft problem med benen nu de senaste två nätterna. Så det känns kanon, att få sova ut och vara pigg på morgonen. =) Stort Plus!
Och ikväll så vankas det faktiskt fläskfilé och potatisgratäng här hemma. Och självklart så blev det över av älsklingens goda såser så de ska vi ha till. Ska göra min goda sallad oxå. Så ikväll blir det mys för hela slanten, tända lite ljus, äta god mat och chilla. LOVELY.

Man får göra det bästa av saken. Och just nu så e det mesta på topp, trots att jag e sjuk. Jag har så mycket kul att se fram emot, resan, skolan och lite andra saker hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0