Heljen=Helgen

Det är roligt att folk valt att påpeka att heljen, stavas helGen. Som jag tidigare skrivit så är jag fullt medveten om detta och jag har VG i Sv. Så jag vet mycket väl att det stavas på så vis. Men jag väljer att skriva heljen, mej och dej med J istället för med G. Ett helt fritt val och jag känner att G är så gammaldags på nåt sätt, vet inte varför men... Skit samma. Även om ni så gärna vill, så kommer jag inte att skriva HELGEN! Som det nu stavas utan jag kommer att fortsätta med mitt Helj och Heljen. Puss på er, era små stavningskontrollanter! ;P
Och tack för att du/ni anser min blogg vara intressant.

Idag händer det inte så mycket annars, har städat lite här hemma, men det e så varmt så jag har iaf dammsugit och tar det andra senare. Ikväll blir det fotboll, Boden- Luleå, hoppas på vinst, men jag tvivlar dock på det. Vore faktiskt väldigt trevligt om det blev vinst. Men vi får la se vad som händer.

Vet inte alls vad jag ska laga till middag idag... Några förslag?
Nu ska jag måla mina vackra, långa naglar och pilla lite navelludd innan jag tar en dusch, IGEN. Men man ska inte klaga på att det är varmt ute och om typ 2 veckor så drar man ju till ett ännu varmare ställer. Yey! Jag och älsk satt och kollade på lite aktiviteter igår och så, så nu har vi skrivit upp allt kul vi ska göra.

P&K

Kommentarer
Postat av: Titti

haaahaa så stört att någon ens bryr sig??? Jag menar man stavar ju massor av saker fel hela tiden med mening! Eller skriver saker på engelska i en svensk mening, är inte det också fel isåfall?



Tööntigt säger jag bara åt dem som bryr sig föööör mycket ooops Jag skrev för många Ö i för!?!?!?



Puss cutiepie!

2009-08-05 @ 01:42:35
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0