Dag 9

Idag så har vi varit ute och knatat med jycken en timme och 10 min=) MEN; jag har börjat få ont i halsen. Satans oxå. Så ikväll kommer jag enbart ligga i soffan och glo tv och dricka te. Älsklingen lagar en supergod middag åt mig idag. Det blir renfilé med hasselbackspotatis, svampsås (CarlJohan svamp) och sen blir det även en kall sås på chevré ost! FAN SÅ JÄVLA GOTT det ska bli! Men vi får inte glömma grönsakerna! Det blir brytbönor till. Min mage kurrar och jag e hungig som bara den, så gissa om jag ser fram emot den här middan.

Det går bra med PreNet och jag hoppas att jag har tappat några kilon nu på de här 2 veckorna. Men vi får se nu nästa vecka, onsdag. Det ska bli spännande. Men man ser att jag tappat en del ändå, så det känns som skönt nu då vi ska åka utomlands och sola och bada=) Fick hem min bikini idag, den var för stor nu då jag gått ner i vikt. Runt om så satt den löst. Ska skicka tillbaka den, hur fan gör man det? Titti, hjälp mej! Annars såå satt badbyorna bra och jag får helt enkelt köpa mej en svart överdel bara=) Ska gå på Berlins och titta igen. Den tantbutiken har faktiskt fina bikinis ändå.



Jag funderade lite över hur fan Kissie kommer att se ut som gammal tant. Ankläppar och hängiga plasttuttar hehe. Snyggt? Njae... Nu ska jag sluta fundera över sånna idiotiska saker och se lite tv och längta efter maten. mums mums mums...


Kommentarer
Postat av: Titti

:) Ja de måste vi! har inte haft ork å ringa någon!!!! Kännt mig hängig :( Har ju också ont i halsen säääkert svininfluensan! Bäckis är också sjuk nu btw!



Puss sweetie!

2009-08-14 @ 21:35:01
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Erica

Absolut. Nu när jyckarna kan Ettan måste vi ju fortsätta träna in tvåan :D

2009-08-14 @ 22:53:35
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0