Dag 5

Vaknade av en hemsk dröm idag. Så dagen började mindre bra med tårar och ett jävla dåligt humör.. Jag e så less på att drömma dessa drömmar. Det tar kål på mej. Orkar inte gå in på vad dom handlar om ens.
Annars så går det bra med PreNet. Idag så blir det kyckling med grönsaker i sås med fullkornsris. Såsen gör jag på matlagningsgrädde 7 %. Så det blir en nyttig middag. Sen till så blir det avokado salsa tror jag. Mamma har ett recept på en salsa med tomater och lite sånt, jag tror att jag ska byta ut mango mot avokado och göra en salsa till. Tror det kommer smaka riktigt gottit=) Har lite sparris hemma oxå som jag funderar på att använda. Det e riktigt kul att laga god mat nu då man bara äter en gång om dagen. Då vill man ju unna sig något riktigt smaskigt. Fast jag saknar att äta KORV! Man ska helst inte äta korv eftersom att det först och främst innehåller mycket fett och sen även mycket salt. Och jag ska undvika salt sa hon eftersom att min kropp vätskar på sig. Men kyckling och ris ikväll blir nog en höjdare. Sen ska jag ut och träna lydnad med Jack och Erica. Nu ska rutan läras in ordentligt. Ska åka och köpa koner på dollarstore, för 20 kr har jag=) Om jag över trasserar mitt konto HAHA=)
 
Jag måste verkligen försöka att bli på bättre humör nu. Men det e svårt. Jävla skit dröm! Och sen känns det som att det verkligen skulle kunna bli så, fast jag VET att det inte skulle bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0