Dag 4

Idag har det faktiskt varit en kanondag! Jag och älskling sov ut, orkade inte kliva upp för att åka på utställningen dock. Jag och älsk "åt" frukost. Jag kan inte direkt kalla det jag gör för att äta, eller hur? Efter frukost så åkte vi ut och tog en 30 min kort promenad med Jack. Det räckte gott och väl för oss allihopa. Det e ju så varmt! Sen åkte vi hem och jag pressade på ballisen en stund och sen kom Johans bror förbi och surra lite.
Vi ska snart åka iväg till Johans pappa för att äta middag. Grillat! Fan så gott det ska bli! Men det blir dock en tidig middag så jag kommer vara hungrig ikväll. Men jag får väl se till att inte göra så många knop. Ska be älsk om att spela lite Mario Party med mej:P

Jag och Erica skulle köra lydnad ikväll med odjuren, men dollar har inte öppet, så det får vi ta i morgon. Jag kör lite med Jack ikväll en snabbis bara. Träna in lite snabbare lägganden. Det kan behövas... Det känns skönt att man är en hundägare som tar ansvar för sin hund och ger han aktivering. Vi kör ju lydnad då vi känner för det, skogspromenader, åker till sandtaget, you name it. Fast just nu kan vi inte bada. Jack har öroninflammation, så han ska inte bada. Stackarn.

Ett ointressant inlägg as hell. Men såhär ser dagen ut och det händer inte så mycket just nu. Slänger in en bild på jycken som gillar att sola. Solglasögonen stör honom inte alls. Dock en gammal bild.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Duktig du är!! Hoppas du når ditt mål :-) Trist att Jack har öroninflammation, hoppas han blir bra snart så han kan bada. Selene har simmat lite idag :-)

2009-08-09 @ 15:35:41
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0