Dag 3


Okej. Idag var det en lätt dag, trodde jag. Jag var skit nöjd över att få äta en middag och kände mig lite småtrött efteråt. Innan middagen var jag lite små seg och tjurig men, det funkade. NU: jag e svinhungrig. Jag gråter och jag e skit irriterad. Min skalle gör svinont. En riktig skit dag! Varför ska livet vara så orättvist? Varför kan folk äta hur mycket som helst utan att gå upp ett enda kilo? Om jag så bara ser en bulle så går jag ju upp ett kilo på en gång. This sux!
MEN JAG SKA INTE GE UPP! Glöm det! Det kommer inte att hända. För jag ska bli smal! Och på måndag påbörjar jag träningen igen, 15 kg på 20 v e det ju beräknat, UTAN träning. Så med träning så kan det gå snabbare. Och det måste det fan göra för this is killing me. Självklart finns inga genvägar, men jag ska ha bort 15 kg och det är en del. Så nu e det PowerWalk som gäller och sen träna på Step In för lite fasta armar, mage och rumpa. Sen har jag ju problem med ryggen oxå så det blir att träna upp den så den blir bra igen.

Usch, jag ska se film med älsk ikväll och sen ska jag sova. Sova bort detta helvete.


Kommentarer
Postat av: Miiii

Ge inte upp! You can do it :) KRAMAR!

2009-08-08 @ 22:53:57
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0