Dag 2

Vaknade 12! Skulle ju för fasen kliva upp vid 10! Men det var skönt att sova ut iaf. somnade skit tidigt igår oxå så idag känns det som en bättre dag iaf. Jag är inte alls lika hungrig idag, jämfört med igår. Självklart är jag lite hungrig och önskar mig en Big Mac o Co! Men det e ju pga det som jag ser ut som jag gör idag. Så jag får dricka mina drycker. Idag är det ju i alla fall sista dagen jag rensar ur kroppen, i morgon får jag käka middag som vanligt=) Jag undrar vad jag ska äta?! Något gott iaf. ska se vad jag ska göra. Blir att åka och handla grönsaker idag. Just nu känns det som sagt bra, dock har jag svettats en massa nu i natt men ska ta mej en dusch nu så jag blir människa igen.

Äntligen har älsk semester, Titti med! Ska bli skönt som fan att slippa ha semester ensam. Idag tror jag att det blir att sola sig lite på beachen:) Eller åtminstone på ballisen. Kan vara bra för mej att vara hemma, behöver kissa konstant haha=)

En sak jag bara måste ta upp lite snabbt är; skällande hundjäveln! Någon stans på gatan här bredvid, finns det en liten hund, som SKÄLLER HELA JÄVLA NÄTTERNA OCH DAGARNA! Jag fattar inte hur ägarna själv pallar att lyssna på hundens skällande hela jävla tiden? Skäller hunden i natt, IGEN, då kommer jag att gå dit. Hunden skäller nu oxå, det verkar som att dom har hunden lös på gården... Huset har som samma bakgård som vi har så de e därför jag hör fanskapet så jävla bra. Jag hatar hundar som skäller och jag tycker det e respektlöst som fan att ha hunden ute, skällandes när klockan har slagit 22:00. Det finns folk som jobbar och kliver upp tidigt även om det e sommar.

Nu ska jag dricka lite vatten och laga mat åt älsk=) Och jag e på bra humör. Jag tycker bara inte om den där hunden, eller ja hundens husse och matte. Nu ska jag äntligen få laga lite mat haha=)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt när du slipper ha semester ensam nu! :-) Jobbigt med den skällande hunden! Trist när inte ägarna bryr sig.

2009-08-07 @ 21:42:33
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0