Wiiii!

hihi!
Idag fick jag en överrasskning av älskling! Yepp yepp!
Han har köpt mig ett par supersnygga skor från Chique!
Det kommer bli riktigt snyggt att ha dom godingarna på fossingarna tillsammans med mina svarta jeans då vi åker till Sthlm =) Hett hett hett! Min älskling är helt underbar! Jag satt ju bara och kollade på sidan och sa kolla va snygag skor, dom ska jag köpa nästa månad... Och nu har han klickat hem dom till mig och dom ska hämtas ut klockan 17:00!

Idag ska vi dra iväg och kolla lite hus, bara för kul skull=)
Och sen blir det att ta en mjukglass på stan oxå:P

Är inbokad på tre pass nu på Step In. Ett bodystep pass ikväll, 19:00 och i morgon e det spinning och core!
Samanlagt blir det tre dagars träning på Step In denna vecka, och självklart en massa promenader med jycken!


My Favourites by Friis & Company- är snart mina!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja det var härligt!

2009-04-29 @ 15:52:54
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0