Träning

Nu e träningen i full gång! Både för mig och min kära jycke.
Vi har promenerat minst en timme var enda dag nu i tre veckors tid och idag körde jag mitt första pass på Step In. Det blev spinning 30 och core. Core-träningen var sjukt jobbig och spinningen gav mej en anledning till att tänka på ett besök på vårdcentralen, ansträgningsastma. That sux!
Igår var vi ute och gick en timme med jack i solen, helt underbart härligt! Jack hade sin packväska på, med bara ett kg, men det räcker då man går så länge. Sen efter lunch drog vi ut till sandtaget och jack fick springa, efter det en promenad på 30 min. Jycken var helt slut och jag var superpigg hela kvällen igår. Idag e vi båda slitna och trötta, ska gå en promenad ikväll sen=)

Mår inte helt bra tyvärr, ont i skallen som satan och mår illa, hoppas på att det ska gå över, för helen kommer snart hit för att plugga. Det ska skrivas en rapport i natt haha.


Nu ska jag vila mej och glutta TV tills helen kommer. Är helt slut!
Men det känns bra som fan att komma igång med träningen, its lovely!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad duktiga ni varit på att promenera! Så härligt nu när det är varma dagar :-) Hoppas det går bra med rapporten!

2009-04-23 @ 18:55:23
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0