Shopping

Dagen har jag spenderat med mami=) Vi har shoppat loss som tokar i Luleå och det känns skööönt!
Äntligen kan jag shoppa! Hur underbart är inte det?! Nu har jag en del nytt fint i min garderob och älsklingen fick en skit snygg skjorta och några heta kallingar ;)
Drog även förbi systemet och shoppade hem 4 flaskor=) 1 flaska vitt, två flaskor rött och en flaska Champagne :P Måste ju firas haha, är sjukt sugen på att ta mig ett glas bubbel nu i heljen. Vet inte om det bestämdes att jag skulle titta in hos Titti idag? Titti call me om du läser detta, annars kanske jag ringer ;)

Dagen har gått fort och jack ska få sig en längre promenad ikväll=)
Älsklingen har köpt Sex and The City boxen till mig och även SATC-The Movie! Nu ska det kikas SATC! Kanske jag lägger mej i sängen med ett glas bubbel ikväll och kollar SATC, jag tycker det känns som en utmärkt idé! Ajja vi får la se vad som händer och sker. En lång promenad blir det iaf. måste röra på mig varje dag nu och jag känner mej peppad till tusen, kan inte bara sitta och slöa, måste göra nåt!

Om en timme drar vi iväg på 40års fest, det ska bli spännande, känner ju inte så många direkt, men det e väl ingen som ska skrämma livet ur mig hoppas jag;)

I morgon blir det att plugga och skriva rapport, fan så tråkigt! Men det måste göras.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Lisa

JÄTTEROLIGT att se dig idag! :) Har ju gått över ett år sen sist, alldelens för länge :(

2009-04-24 @ 20:39:37
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack för inlägget i bloggen, det värmde....

Vet att man itne ska ta ut ngt men levern är levern, och den kan man inte vara utan, så jag har svårt att se hur de ska lösa sig om det är allvarlig skada på den. Känns lättnande att äntligen få svar iallafall, ett svar jag velat ha så länge nu, känns äntligen som om dom tror det när jag säger att Kevin är sjuk.

Är sjukt orolig att tappa honom.....börjar gråta bara jag tänker tanken....

den här helgen ska vi ägna åt varandra, och åt att ha kul framförallt. Vi ska bara ha kul tillsammans.

2009-04-24 @ 23:04:27
URL: http://annicaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0