SATC och plugg

Morgonen har jag spenderat i sängen med några avsnitt av SATC. Ligger dock fortfarande kvar.
Avbröt tittandet med en promenad med jycken och så gjorde jag en sjukt god smoothie till frukost=)
Har bokat in spinning och body pump nu oxå! Nu e jag verkligen på G.

Idag e jag och älsklingen bjudna på middag, men jack e dålig i magen och jag måste verkligen plugga ikväll så då blir det nog att älskling får åka ensam. Men jag har tid över i veckan så då kan jag träffa älsklings bror med kid, så det finns tid. Hann träffa honom igår på middagen snabbt och det var då väldigt trevligt måste jag säga. Alla människor som jag inte sett tidigare var supertrevliga så jag hade jätte skoj! Det blev några glas vin, god smörgåstårta och marängtårta=) Så idag blir det även en promenad förstås så jag får gå bort skiten jag käkade igår.

Nu ska jag invänta älsklingen och se SATC. Middag idag består av sushi=) Sen vad lunchen blir får vi se, funderar på att göra en god sallad. mums mums.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul att du kunnat shoppa loss! :-) Hoppas ni får en fin helg trots pluggande. Kram

2009-04-25 @ 12:24:57
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Ingela

PS. Tarros syster Tikka har vi sålt till en kille i Piteå och hon har det jättebra där :-)

2009-04-25 @ 12:25:39
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0