Mys!

Ikväll ska jag och älsklingen på bio=) Vi ska se The Reader och det ska bli supermysigt=)
Just nu är älsklingen ute och cyklar en kort runda med min andra älskling och sen ska vi sätta oss i bastun en stund=)
Ja jag vet, det e varmt ute, men det ska bli sjukt härligt att basta! Så skönt att ha en bastu i huset=)

I morgon e det valborgs! Vi ska åka till mamma o pappa och äta lite grillat och gott=) Jag och älskling gör efterrätten, det blir cremebrulé med hallon i=) Smaskens!

Nu ska vi knata ner i bastun, men jag måste bara slänga in en bild på mina snygga skor hihi!
10 cm klack, det ska bli ett nöje haha:)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha en trevlig valborg!! :-) Själv blir jag ensam då Martin jobbar till midnatt. Blig nog att fara till kompisarna här i byn. Kram

2009-04-30 @ 10:21:09
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Danne

Damn vilka porriga skor ;)

2009-05-05 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0