jahapp!

Vaknade hyfsat tidigt idag och har suttit och pluggat en timme. Jävla skit rapport!
Ajja jag får lov att bita ihop idag och skriva klart skiten! Men jag har inge vidare lust med det måste jag säga... IT SUX.

Snart bär det av mot skolan så det blir trevligt=) Alltid lika kul att träffa alla:) Går ju bara skola en dag i veckan så det känns som bra måste jag säga:P

Har lite träningsvärk efter pumpen igår, men inte så farligt som jag trodde. Nästa måndag, spinpump IGEN! Absolut. På torsdag blir det spinning 30 och core:)

Blev ett kort och jätte tråkigt inlägg det här, men jag har inte tid att bogga idag, även om jag vill.
Ikväll blire middag hos älsklingens syster=) Ska bli skita trevlit!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0