Nu jävlar!

Ställde mej på vågen i heljen då jag var hos mamma och pappa. Jisses vad den visade fel, 5 kilo!? Nää nu e det dags att dra ner på slisk och ge mej ut och gå. E äntligen frisk så nu blir det en mil om dagen MED stavar. Sen blir det gröt till frukost och lunch. Det e billigt, snabbt och enkelt nu då jag går i skolan oxå.
Har suttit hela dagen med skolarbete. Snacka om att jag e less nu. Men jag känner mej väldigt duktig måste jag säga. Jag har fått en massa gjort:D

Nu ser jag lite Vänner och jag måste bara säga att den serien e ju fan så jävla bra. LOVE IT!

Ikväll blir det att sy en sele åt Troja. Kommer att bli hett!



Kommentarer
Postat av: Titti

Haha ja men du ska se att vågen kan nog inte väga mig haahha 100 kg över haha :) Japp nu blire fan att dra igång! Har nya skor också som ja fick idag=) Samt en ny fin vindjacka! ler Så en mil om dagen låter super gumman=)



Visst var det kul att jag hittade två möjliga medlemmar!?



Sen vill jag gärna ha en sånn där häftig tröja som du har ;)Då skulle jag bli jätteglad! Vad får ja betala för en sånn?



Vi måste umgås snart gumman! Pussar och Kramar!

2008-09-23 @ 23:22:14
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch, jag hatar vågar! haha

2008-09-24 @ 11:06:37
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0