Nervös

Snart bär det av mot Luleå med min älskling. Han följer med mej. Känns skönt att ha honom med. Det jag ska göra är att delta i forskning. Men det ingår även en del samtal som jag känner lite rädsla för. Har sovit dåligt som fan i natt, somnade tidigt men har vaknat en massa gånger. Usch. Jag måste utsätta mig för dom här samtalen för min egen skull. Men det känns tungt. Att öppna upp sig inför en annan okänd människa känns hemskt. Men det kan ju vara bra oxå. Vare sig man behöver eller ej. Jag undrar hur mycket pengar jag får för att vara med. Ska bli intressant.

Har pluggat klart nu i princip. I morgon ska jag lägga in högväxeln och läsa igenom allt och ändra lite och dona. Sen skickar jag in skiten och kan äntligen slappna av  i några dagar.

I morgon börjar ju även D.H! fan, jag kommer att vara bänkad framför TVn!

Nu ska jag fortsätta vara nervös. Läkarundersökning och samtal väntar. Shit pommes.



Kommentarer
Postat av: Elina

Jo, de är sant. Är också rätt less Boddan, nu när du säger det. Men men! Jaha, okej.. Ja men de förstår jag. Men ska hålla tummarna då på att de går bra. Som de säkert gör, men iaf. Lycka till och skönt att uppgiften är inlämnad iaf. krams!

2008-09-29 @ 18:55:04
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0