Magnus Betner

31 oktober så ska jag Anna och Titti till Luleå och se Magnus Betner. Riktigt nice. Då blir det ett glas vin och tre rätters innan, eller vad säger ni tjejjor=)?

Idag e jag hemma från skolan. Min hals är så äcklit svullen, kan inte ens svälja ner mina tabletter. Den där saken som hänger där i mitten av halsen ni vet, den är svullen! Så svullen att det känns som att jag ska svälja den och man ser inte ner i halsen för att den som täpper till. THIS SUX! Hoppas verkligen att min tabletter hjälper.
Jag har aldrig varit såhär mkt sjuk. Det e galet!

Nu ska jag vänta på att svullnaden ska gå ner så jag kan äta.

Våra jyckar e helt vilda


Kommentarer
Postat av: Titti

Ja det blir superbra med 3 rätters;) Yeah! Saknar dig pumsan! =)

2008-09-16 @ 15:24:46
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0