Lovely

Jag har blivit förkyld as hell. Snorig och ont i halsen. That sucks! Men en sak som e jävlit bra är att jag just nu, denna sekund. Sitter och väntar på att avsnitt ett och två från andra säsongen av Gossip Girl e på väg hem. Liiite nice=) Alla verkar vara ute och festa ikväll. Är det bara jag som e seg och sitter hemma? Det känns så. Alla jag känner festar och drar runt ikväll. Jag försöker känna suget. Men jag känner inget sug, fuck! Jag önskar att jag var sugen på att sminka mej och dra till Titti. Men jag e helt slut. Anna ska till Titti och dricka lite vin, så mysigt. Jag vill oxå.

Idag har jag iaf möblerat om i vardagsrummet, det blev som mindre... men hemtrevligt och mysigt. Har varit ute med Jack i morse oxå på en prommis. Nu sover båda hundarna gott. Jag sitter och ser på Hostel. Fan bara att s filmen är tortyr! Uäck! Den e så jävla vidrig. Tänk själv liksom, om man skulle hamna i den där jävla stolen och inte fatta nåt, ha nån gubbe som kuttar av tårna på en och sliter ut ögonen... Tänk om dom skulle ta och knippsa av hälsenorna och sånt. Fuck va hemskt. Det är lite av en skräck för mej, att hälsenan skulle gå av eller nå sånt- jisses.

Nu ska jag ta och glutta vidare. Sen ska jag se en film och knoppa in. Eller ja först ska jag se GG hehe, två avsnitt;=)


Kommentarer
Postat av: Elina.

Du är inte ensam om att bara sitta hemma. :) Men det är mysigt. Hoppas du haft en trevlig helg hittils. kramkram

2008-09-13 @ 23:05:23
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina.

Det blev de, hehe okej. Vad bra att det var roligt då. :) Men de brukar oftast bli de, när de inte är planerat. Mycket folk? Det lät som en skön söndag, själv ska jag till pappa och hälsa på och käka middag. krams! Lycka till med pluggandet!

2008-09-14 @ 15:54:40
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: E.

Det låter bra de, o alltid skönt när de är städat. Jag stor städa i fredags :)

2008-09-14 @ 21:19:36
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0