Ledig kväll

Idag har jag pluggat så nu har jag bara kvar del C på mitt arbete=) Det känns jätte bra. Men sen ska Louise få läsa igenom skiten innan den ska in oxå.
Ikväll har jag ledigt från studier. Simon e ute med Alice i skogen. Jag och Jackie har städat...GAAAAH!!! Just i denna sekund dödade jag en jävla spindel som var på min arm!! FY FAN VA ÄCKLIT!!! huuuu....
Nåväl jag har städat och jag har haft städhjälp oxå. Av min käraste jycke Jack. Han har burit strumpor och kläder till tvättkorgen och lagt dom i den, sen har han hjälp mig att plocka undan genom att bära tidningar och skräp. Han e riktigt händig min lilla jycke:D Så kul att han kan hjälpa till och han tyckte det var svinkul oxå.

Håller på att laga mat nu iaf. stekt potatis med köttfärs och lök. GOTT! Så då jag e klar med det ska jag käka lite och sen så ska jag slänga mej i badet och göra mej fin. I morgon e det skola. Men jag åker hem vid halv ett för att plugga lite hemma. Hinner plugga på bussen oxå för jag ska nog ta med mej datorn.

Nu ringde klockan i köket så nu ska jag ta upp potatisen och låta den kallna innan jag steker den. Gud så gott det ska bli. I ugnen har jag min middag. Det blir kryddig kyckling med pommes och beasås. Sista onyttiga veckan. Hujja. Men jag har tjuvstartat med gröt till frukost.

Hoppas alla som kan läsa min blogg har en trevlig kväll..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0