Klärt

Nu e jag snart klar med min första Examinationsuppgift. Det känns jätte bra, men det känns som att jag skulle behöva skriva ut det och läsa det igen. Tror jag ska göra det, man blir så blind av att sitta och stirra på skärmen. Idag hade vi bild och vi gjorde en jätte fin bild tillsammans. Jag e skitnöjd och jag måste ju få skryta lite oxå om att alla gav mej stora komplimanger. Många trodde jag hade gått estetiska med inriktning bild;) hehe. Ja jag e stolt som fan! Jag skulle rita en clown och en cirkushäst, fick ju göra det på fri hand, lite snabbt sådär. Lite noga var jag ju, men det hade kunnat bli såå mycket bättre. Jag blev jätte glad iaf. en tjej som gått estetiska var helt impad. Yeah.

Sen har jag och Erica värsta mötet i morgon. Nu flyter det verkligen på bra känns det som. Det här blir så jävla bra hehe. Sponsring och hela kittet. Och det roliga är att DOM har kontaktat OSS=) Vi har inte ringt dom eller nåt sånt. Erica fick ett mail idag om att dom ville ha ett samarbete med oss. Så vi e mäkta stolt över det.

Klärt å betärt, ett skrytinlägg, YEAH!






Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jajamensan. Finns för många av dem =/

2008-09-18 @ 20:46:37
URL: http://cassandralisserdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0