Im back

Nu e plugget i full gång. Har redan gjort klart en uppgift idag. Lätt som en plätt! Det här känns riktigt bra, lite väl slappt bara, typ inge svårt alls. Men de kommer! Jag L och E är en egen liten studiegrupp på 3, och vi e riktigt duktiga. Vi har samma mål och e lika peppade alla tre. Jag tror inte att så många i klassen jobbar på i vårat tempo.

Igår träffade jag dom nya grannarna, riktigt trevliga. Sånt e viktigt och det känns jätte kul. Dom har två hundar så nu e vi 5 hundar i trapphuset. Det byggs ballekonger oxå, riktigt trevligt. Ska bli så mysigt. Jag hade ju hellre velat ha en uteplats, men det gör inget.

Ska nog skriva rent en uppsats nu så ja e klar så fort som möjligt. När ballekongen är klar kan jag sitta där med en filt och en kopp te och min söta lilla laptop. NICE

 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej Lisa!

Kul att det känns bra med plugget och att ni kommit igång.

Kul att få nytt till hemmet och fräscha upp :-) skulle behövas ny soffa här med och det ska det bli nästa år! Hoppas allt är bra i övrig med.

2008-09-02 @ 20:39:02
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Solan

Tjena snygging



De visste jag ju att du skulle fixa, lätt som en plätt. Jag saknar dig på jobbet ska du vet o säkert flera med mig. Men mest jag o Titti hihi. Kramiz från Solan

2008-09-03 @ 22:36:13
URL: http://solblom.blogg.se/
Postat av: Daniel Engström

Hej Lisa!



Jag hörde en jättebra låt på radion idag och kom såklart att tänka på dig.



Den fantastiska "Jag har varit vilsen, Lisa" kan du ladda hem här: http://www.langeleveparken.com



Sköt om dig!

/Daniel

2008-09-05 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0