At school

Sitter på skolan nu och har snart skrivit klart den där förbaskade uppgiften. Känns riktigt skönt att få lämna den bakom mej sen. Finslipet sparar jag till senare då jag ska lämna in skiten. Är überförkyld och har hostat en jävla massa i natt, så jag e hyfsat sliten och på mindre bra humör. Tur att jag har en sån fin grupp att arbeta med som inte bryr sig, vi känner ju varandra sen tidigare så det gör inget att någon har en dålig dag. Det känns riktigt skönt.

Idag blir det en tidig hemgång från skolan, tar bussen som går vid tre. I morgon är det sovmorgon oxå. Känns nice. Kanske får sova till åtta i morgon, det skulle vara underbart. Bussen går vid nio.
Meningslöst blogginlägg men jag har en massa tid över på skolan nu då vi har håltimma. Lollan e iväg och jobbar så jag och Elli sitter här och skriver och slöar. Det e så skönt att ha med sig sin dator på skolan. Kommer fortsätta med det. Så kan ja skriva arbetet direkt på min egen dator så slipper jag skicka det över mailen och oroa mej för att något skulle gå fel.

Längtar tills pengarna kommer, ska köpa nya saker till hemmet. Ska ringa hyresvärden angående tapeterna oxå. Hela hemmet ska bli nytt! Sovrum, hall, vardagsrum och kök. Nu känns det jätte bra! Badrummet kan jag inte göra så mkt mer åt, men det blev riktigt snyggt med svarta detaljer. Balkongen börjar bli klar så jag ska gå och köpa nå möbler dit. Blir att köpa nå möbler på återvinningen som jag sen ska ta och slipa och betsa. Har tänkt mig lite indisk stil med små lyktor i fina färger och sen ha lite fina sittkuddar. Jag tror det blir perfa!

Nu ska jag skriva vidare och längta hem.



Kommentarer
Postat av: Solan

Tjenare din filur, hoppas att din förkylning ger med sig. Jag mår bra o ska snart ut o plantera lite lökar bl. annat snödroppe o en typ av tulpan ganska cool o så var det nån annan sort. Sen blir det jobbet som vanligt, med du får ha det så beviljat gumman o knäck de andra du är bäst.. Tjohoo från Solan

2008-09-16 @ 14:12:31
URL: http://solblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0