Utmaning

Blev utmanad i tittis blogg!

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana några st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Här kommer dem..

1. Jag tycker om att bada badkar, vaaaarmt
2.
 Jag pratar alldeles för mycket om hundar
3. Jag tycker om att äta rå köttfärs på hårdbrödmacka, med lite salt och peppar *mums*
4. Jag har jävlit dålig karraktär
5. Jag är en jävlit dålig förlorare

Jag utmanar: Erica, Cassandra och Sollan


Kommentarer
Postat av: Erica

haha, jag behöver bara varmare skor och vantar, och ett till täcke till Freja så hon orkar med att stå i kylan i 2timmar o surra :P

2008-10-31 @ 00:28:48
URL: http://hericah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0