TODILOOOO

Aaaah! I morgon e det WP träning! Såååå pepp, så pepp!
Den här veckan har gått bra- det flyter på!
Det känns så bra nu med allt!
Var och fikade och strosa på stan med en gammal vän i fredags!Så jäkla kul det var.
Jag har verkligen saknat den här personen. Jag e så glad.
Alice bygger fan muskler värre än en body builder! Hehe nu e vi heta. Nästa år så ska jag tävla, spelar ingen roll om jag så får cykla te sthlm!
Jack chillar och mår bra. Busar på som vanligt och hittar på hyss. En härlig hund med humor.

NU: film SEN: sova


Så här glad kan Jack vara:)





Det blev två bilder på älsklingen ikväll. Mitt allt. MIN GULDKLIMP.

Jag älskar att vara i din närhet
Att höra hur du andas
När dina ögon ser in i mina
Vill jag att tiden ska stanna
Jag vill ha dig här för evigt
Om än för en liten stund
Den tid vi delar tillsammans
Fyller mitt hjärta med guld
Du är min guldklimp
Min älskade lilla jycke!


Aaaa... hann knopa ihop en liten dikt till honom oxå. Synd att han inte kan läsa. Men jag vet att han redan förstår.
För vi förstår varandra. Även om vi talar olika språk. Vi försöker iaf så gott vi kan:)

Innan jag nu sliter mej från datorn så måste jag bara lägga in ett citat:

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag.
NALLE PUH





Kommentarer
Postat av: Solan

Hallå



Ny vecka igen ja jag håller med dig om att det var ett rysligt väder häromdan. Höll på att blåsa bort.

Hoppas att du läser flitigt bruden. Snart måste vi åka till blomsterlandet eller hur?? kramiz från Solan

2008-10-07 @ 10:38:19
URL: http://solblom.blogg.se/
Postat av: Titti

Söta Jacki! Hihi han är så cool när han ler :)

2008-10-08 @ 00:11:52
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0