Äntligen!

Nu vänder det. Jag mår bra! Har varit i skolan idag HELA dagen. Haft föreläsningar i ca 7 tim. totalt. Nu e jag helt slut.

Jag och Erica har pysslat på med WPn idag oxå och donat och grejjat. Förlåt mina älskade vänner att jag har dåligt med tid. Men det är saker jag måste göra. Jag känner mej hemsk! Men jag ska bättra mej. Snart är allt klart och då har jag mer tid över.

På fredag drar jag iväg till Skellefteå för att träna hund och jag och simon ska besöka min bror och hans underbara familj. Jag längtar som bara den!


Nu ska jag krypa ner i sängen och se singelmammor...
En bild på Rubbe och en på mig och Arvid. Saknar Alvin och Elvira massor. Måste skicka deras paket och ringa någon dag! Så dom får oxå vara med på bild!











Kommentarer
Postat av: Titti

Ja det kan vi väl göra:) När vill du dejta göllet? Ringde inte för jag, henrik och bäckis har sett film tillsammans! Så glömde av att ja lovat ringa!

Men vi kan ju höras imorgon! Dock har jag ingen bil för Henrik kommer köra till skolan men vi får höras å se vad vi ska hitta på:)puss

2008-10-08 @ 00:09:58
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0