Äntligen!

Har suttit hos Titti ett tag nu och jag e snart klar med det här förbannade arbetet! Fy fan så skönt det känns. Ska hem och äta på en stund, lammkotletter:) Sen blir det även en god fruktsallad till efterrätt. MUMS. Helt enligt dieten. Men efter det ska jag fortsätta plugga. Det ska fasen bli HELT klart i morgon så jag kan maila till brorsans tjej så hon får läsa igenom det. Det ska bli skönt att lägga det här bakom sig. Och jag tycker det känns som att det blir bra oxå.

Ikväll ska jag gå en promenad med Erica och hundarna. Jag ska fasen rasa i vikt så Erica e med mej och hjälper mej röra på fläsket. Men jag har redan gått ner 4 kg, det känns toppen:)

Nu ska jag sätta tillbaka mitt lösen igen.


Kommentarer
Postat av: Solan

Tjena Minelli



Du är tapper du o pluggar det är bra då ger det också resultat ska du se. Ha en underbar helg med din Simon/ kramis från Solan

2008-10-18 @ 18:10:54
URL: http://solblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0