UTMANING!

Tycker alltid det är kul med utmaningar, då jag har ork med det och självklart har jag det idag=)

Blev utmanad av TittiGumman:)

Tre saker som jag går i gång på:

♥ Min kära sambo

♥ En perfekt bra kväll

♥ En god doft




Tre saker jag inte kan vara utan:

♥ Min säng 

♥ Just nu, försvarets hudsalva!

♥ Pengar


Tre saker jag ångrar:

♥ Det finns så mycket som jag ångrar

Tre saker som gör mig glad:

Min familj och mina vänner

♥ Shopping

♥ Jyckarna såklart!

Tre saker som gör mig arg:

♥ Kärringen som gnäller

♥ Självgoda, präktiga människor

♥ Att livet kan vara så orättvist


Tre människor jag beundrar:

Jag beundrar starka människor om följer sin egen väg, inte sånna som lyssnar på allt andra tycker och som inte låter sig tryckas ner! Ingen nämnd, ingen glömd.

Tre saker jag skulle vilja göra:

En klassiker: vinna en miljon! (eller mer)

♥ Skaffa barn

♥ Bygga vårat hus

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket:

♥ Lyxig mat

♥ Ost i alla former (håller med Titti där, älskar ost)

♥ Oliver


Tre Tv-program jag ser:
Just nu är det Gossip Girl, Greys och Bonde Söker Fru som gäller hehe

Tre saker jag har med mig i livet:

♥ Erfarenheter

♥ Styrka

♥ Kärlek

Tre saker på önskelistan:

♥ Nytt träningskort

♥ En ny soffa

♥ Clinique 3 steg serien- min e snart slut

Tre bloggar jag inte kan vara utan:

♥ Jag läser bloggar som berör mej och som e fulla av skit, sen finns det fina vänners bloggar som jag läser oxå... Kan nog inte va utan så många bloggar... Jag gillar nog mest de bloggar mina vänner skriver, då vet jag vad som händer i deras liv, om vi inte hörts av på ett tag, som tex. NU då jag har slut pengar på min moooooobil:(

JAG UTMANAR: Erica och Cassie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0