Dag ett

Idag var det första dagen på min praktikplats. Jag gör min praktik med en jätte trevlig tjej som heter Maria. Våran handledare är jätte bra och alla barn och personal är super trevliga. Jag trivs jätte bra.
Just nu är jag helt slut, vill bara gå och sova. Men jag ska ut med Jack senare ikväll och träna. Nu ska det tränas kan jag säga! Funderar på att köra lite WP med honom kanske, en liten kätting kan han ju dra och det skulle vara bra så att han kan bygga lite mer muskler. Han börjar bli lite rund faktiskt. Jag e snortrött så lite WP skulle sitta fint.
Funderar på att sova en liten stund, men då kan jag inte sova ikväll, då man ska sova. I morgon börjar jag 07:30 och slutar 15:00 Så det känns chill. Gud vad jag längtar tills jag får jobba på riktigt, jag kan ju det här! Jisses!
Nä nu ska jag se VÄNNER och sen ska jag väl hitta på nå så jag håller mej vaken till 22:00. Kanske är det nå mer bra på TV? Kanske kan ringa och terrorisera Erica?
Jag fattar inte en grej, förr hade alla mina kompisar Halebop, nu har alla utom Erica TELIA? WHY?! Jag tror att det är nå vuxet med att ha Telia och abonnemang... Men jag tycker inte om det. Jag tycker att alla mina vänner ska byta till Halebp, NU, PRONTO!

Puss

Går inte att lägga in min signatur just nu. Blogg.se är SÄR!

Kommentarer
Postat av: Tittut!

Saknar dig Babybooo! Puss

2008-11-18 @ 19:16:41
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Titti

Hihi ja de får du gärna göra! Vi ska ner i sommar vi =) kraaam

2008-11-19 @ 12:50:21
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Solan



Ja vi måste träffas snart bruden, o snart blir det ju glöggtid. Skulle sitta som en smäck med lite julgott o glögg eller hur??? Ha det gott o puss

2008-11-19 @ 14:16:05
URL: http://solblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0