Då var det slut...

Ja, nu e det slut på praktiken. Kändes lite tungt då en av barnen, M, blev ledsen. Men jag har lovat att komma och hälsa på dom iaf. och det ska jag! Efter att jag slutat drog jag förbi Erica och vi var och kollade lokal. Det blir en annan lokal än det vi tänkt oss. Har en del att fixa nu så...

Sitter här och funderar på att städa... Ska se Dexter senare ikväll iaf. somna igår.
Det behövs... Kanske jag gör det. Beror på.
Kanske blir det fest ikväll oxå- men jag tar det hellre i morgon eftersom att jag snart ska sluta med mina tabletter.
Nu ska jag raka benen och lite sånt för sen ska jag på Step In och träna. Det behövs, fy fan.

Nu har jag bråttom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0