Stressig dag...

Igår gick jag till Olivers med älskling och T. Tog två cider bara men grabbarna drack friskt sina öl. Kom i säng efter 2 och sen upp ca 6 timmar senare. Drog på mej kläder och gick för att möta O, för att senare gå mot Step In. Körde igenom hela kroppen idag igen.

30 min Crosstrainer
12x3 Biceps
12x3 Triceps
12x3 Mage
12x3 Ben
12x3 Rygg
12x3 Bröst

Efter träningen så gick jag och la mig 10 minuter i masagesängen. Den är så sjukt härlig efter ett tungt pass!

Väl hemma fick jag stressa för att hinna med allt. Älskling hjälpte mej att laga mat så att jag skulle hinna vila mej lite innan jobbet. Tack söt! Ville inte alls gå till jobbet idag, ville helst bara ligga kvar i sängen med min älskling och mysa. Gud vad jag älskar honom. Han ställer alltid upp och stöttar mig. Bäst i hela världen.

Så nu sitter jag här på jobbet med nytvättat ruffs och känner mej inte särskillt snygg, men vad gör det Jag ska ju ändå bara sitta här i mitt lilla hörn och ringa.

Måste säga att jag tycker det är härligt att träna på Steppan. Tidigt på morgonen är det bara pensionärer där, vilket gör att man kan träna väldigt ostört och anv. all amaskiner när man vill typ. Känns bra! Jag ä så motiverad att träna nu. Sitter här med träningsvärk i rumpan:) NIIICE!

image202

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Gud så duktig du är! :D

2008-05-09 @ 10:23:13
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0