Sömn & GG

Efter jobbet igår fastnade jag framför datorn i flera timmar, var inne på GG forum. Det e skit kul! Surrar mycket med en tjej från North Dakota, USA. Hon är 25 år gammal. Riktigt kul faktiskt. Man lär känna en hel del människor där, men man får passa sej lite. Det finns matures som man inte riktigt vill hänga med om jag så säger. Nåväl, där fatsnade jag i flera timmar, jag som skulle sova direkt då jag kom hem! Nu får jag skärpa mej!
 
Vaknade 11:30! Mamma stod utanför med mina fina nya skor. Tack söta underbara mamma! Gick ut med hundarna 50 min och sen var det dags att äta frukost och sen gå till jobbet, tragiskt ohändelserikdag som bidrar till ett tragiskt bloggande. Jag ska bättra mig, jag lovar! Innan jobbet hann jag ändå sitta lite på GG forumet hehe.

Gossip Girl har alltså för er som inte vet, ett forum. Där får du skapa e karaktär, som en simsgubbe! Sen kan man köpa kläder till den och byta utseende etc. Det bästa av allt är att det anordnas fester, i natt var det Flower Party at the Balcony. Jag ställde klockan och tänkte seriöst kliva upp klockan 03:45 för vara med, men jag tog mej i kragen och sov istället. På dom här festerna så är grejjen den att man kan få möta dom i serien, Serena, Blair, Dan, Nate, Jenny, Chuck... Dock vet jag inte om det verkligen är dom, det kan ju vara vem som helst. Men hey! Kan vara kul iaf.
Så nu är jag en tvättäkta GG nörd. Söker med ljus och lykta efter avsnitten som visas i USA. Dock har jag fått höra att någon dött av en O.D. WHO?!

Nåväl, en anv gör du på: http://www.cwtv.com/thecw/gossipgirl-uppereastside

Who´s your favorite?


image208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0